bluecarmen blog

Twój nowy blog

Archiwum miesiąca Maj 2004

ameryka (sic!)

Aga Apolka podrywa Kajtka!!! zabije ją!!! nie, a może powolutku przytruję, albo pprzejadę na pełnym gazie…!! tak! to niezły pomysł.
nawet kurwa nie wiem dlaczego to piszę. przeciez to pojebane.
i znów czuję się cudownie bezsilna. bo nic z tego juz nie bedzie. i nic z mojego gadania, że ja go nie kocham, bo jakbym go kochała, to by mnie nie rzucił. Benia twierdzi inaczej, że to bzdura, i chyba ma rację, ale co ja zrobię, że mam inne twierdzenia na ten temat. no głupia jestem i już, co tu duzo filozofować!?
kocham go.
a Aga wjeżdża 10 czerwca do stanów. gadałam z …

25 maja AD 2004, godz. 18:16, kawiarenka internetowa Biecz – rynek

niech to szlak trafi!!!!!!!!!!! nie mam słów!!!!!!! i kurwa internetu w domciu. kurwa mać!!!!!! i co ja mam zrobić? dobrze, że mi bloga nie skasowali. ostatnio uzupełniałam chyba z półtora miesiąca temu. kurwa!!!!!!! nawet mi się nie chce pisać….. a wydarzyło się sporo, a raczej we mnie niż serio, ale co tam, po prostu tak jest jak sie żyje w swoim świecie. tak, tak, ten w lustrze to niestety ja…


  • RSS