bluecarmen blog

Twój nowy blog

Archiwum miesiąca Styczeń 2005

Studniówka

Moja Baby
Nie patrz na mnie maleńka
Nie patrz nie ma we mnie zła
Nic się przecież nie zmieniło
Chodźmy stąd i weźmy wino
Baby, baby, baby, baby
Zobacz tańczą policjanci
Facet z teczką trochę krwawi
Tu jest ławka zdejmij bluzkę
Wypalimy całą trawę
Baby, baby, baby, baby
Nie ma miejsca żeby płakać
Nie ma miejsca na strach
Każda chwila jest wiecznością
Jeśli tylko zechcesz być moją…
Baby, baby, baby, baby
Wilki
i po balu. stopki mnie bolą od bucików. serce mnie boli od braku jego.
Bartek myśli o pujściu do seminarium. ciekawe… ale kim jest ta tajemnicza dziewczyna, z którą wiąże swoje plany i uwzględnia tak znaczącą i poważną jednak alternatywę związku?
fajny z niego facet. świetnie …

bis

źle się czuję. notkę mi zeżarło.
ale czuję, że ta historia tak się nie skończy, więc jeszcze o tym napiszę, choć wcale mnie to nie bawi.
a może w skrócie:
dłuższe spanie, przyjazd do szkoły, spotkanie Daniela, rozmowa z Moniką, potwierdzenie pójścia na piwo po lekcjach, dekorowanie sali, zaproszenie Kasi, wyjście do Becza, spotkanie Łokera, pięć minut, piwo z ekipą, żarty Kasi i fajna atmosfera, mój sen erotyczny, rozmowy prawie intymne(klasyka po piwie), przypadkowe wjście i celowe przytulenie, palenie z Kruszynem, rozejście sie ekipy, pół szkoły w jednym lokalu(!), zbieranie się do wyjścia, pożegnania i wyjście, Łoker, kasa i pocałunek, pójscie na autobus, …

„Kobieta wybaczy Ci wszystko oprócz jednego: tego, że jej nie kochasz.”

„Kobiecie miły jest taki dotyk, który jej nie dotyka.”
WIESŁAW MALICKI
„Kobieta nigdy nie wie, czego chce, ale nie spocznie, dopóki celu nie osiągnie.”
JEAN PAUL SARTRE
…to prawda, kiedyś ci to już powiedziałam
„Dla kobiety fakty, logoka, rozum nic nie znaczą, ona rządzi się uczuciami i kaprysem.”
MICHAŁ BAŁUCKI
…to też prawda:) ale nic śmiesznego
„Żadna kobieta nie powiedziala nigdy całej prawdy o swoim życiu.”
ISADORA DUNCAN
„Kobieta bez kokieterii – to jak kwiat bez woni.”
GABRIELA ZAPOLSKA
„Kobiety, które pozwalają się zbyt szybko podbić, organizują później swój opór na zasadzie dywersji.”
JEAN – PAUL BELMONDO
„Kiedy dziewczyna ma piętnaście lat, nienawidzi mężczyzn i wszystkich chętnie by wymordowala, w dwa lata później …

Dżem

[*]

„Klawiszowiec zespołu Dżem 54-letni Paweł Berger zginął w czwartek rano w wypadku busa, wiozącego członków tego zespołu. Do wypadku doszło na autostradzie A-4 w okolicach Jaworzna (Śląskie). Zespół wracał z koncertu w Rzeszowie.”
[*]

Dzisiaj miałem piękny sen
Naprawdę piękny sen
Wolności moja, śniłem że
Wziąłem z Tobą ślub
Słońce nas błogosławiło
I księżyc też tam był
Wszystko gwiazdy nieba
Wszystkie gwiazdy
O Victorio, moja Victorio
Dlaczego mam Cię tylko w snach
Wolności moja Ty Victorio
Opanuj w końcu cały świat
Ot, gdyby tak wszyscy ludzie
Mogli przeżyć taki jeden dzień
Gdy wolność wszystkich, wszystkich zbudzi
I powie: „idźcie tańczyć, to nie sen”
O Victorio, moja Victorio
O Victorio ma
…płaczmy tańcząc na jawie, bo to …

kurw…

coś tak jakby „11 minut” Paulo Coelho, kolejne części Harry’ego Pottera (o Boże! znowu?):), zbliżająca się studniówka.
hmmm… Bartek; jest w porządku. zabawimy się. żebym tylko się nie rozkleiła. będzie ciężko. a huj!;) (dziecko, jak ty brzydko przeklinasz) jak wyżej>:)
i jeszcze te mordercze spojrzenia Kaśki kiedy tylko uśmiecham się, mówię cześć albo w ogóle chcę zagadać do Sylwii. nie, no to już jest przesada. dobrze, że mi nie zabroniła gadać z Kruszyną, bo to by już był szczyt.
ale jasne, co ja mogę. przecież jestem nikim. wydaliście na mnie wyrok zanim zdążyłam wnieść jakikolwiek sprzeciw, zanim zrozumiałam co się dzieje. bo wam …

nowy, własny, slicniutki;)

no i dałam czadu!!
jest nowy layout! mój własny ręcznie malowany;))
wiem, że to popularne zdjęcie, ale mnie się podoba i na razie tu będzie. to oczywiście Luis Royo.
a lay śliczniutki jak kfjatuszek:))) hej!

misz masz

albo mówisz i masz
zależy jak leży
a jak stoi to…
lubię moje tabletki. już jestem uzależniona. moje ulubione zajęcie to czytanie serii o Harry’m Potterze i nikt mi nie zabroni. nie wiem, czy mam tą pałę z chemii na półrocze. śmiesznie brzmi, nie? i co z tego. w piątek było fajnie w budzie. wstałam rano i pojechałam pierwszym po 7. pisałam notatki z polaka i przyszła Kasia i przegadałyśmy dwie godziny. nie ma to jak zbereźne kawały przed lekcjami.
no. a potem Czarny rycerz na matmie, polski, i znowu Czarny rycerz na religii, rozmowa z Kruszyną o miesiączce(to jest artysta; do potęgi! jak …

radio jest potęgą

„Miłość jest wtedy, gdy jedno spada, a drugie ciągnie je w górę”
czy coś takiego, co usłyszałam wczoraj w radiu w lekko punk-rockowej piosence.
ale któż to był…
i co wy na to?
a ja idę do Klaudyny ma Shreka 2!!!
no comment. po prostu ekstra.

hmmm…

Smycz
Co mnie trzyma przy życiu
Co mnie trzyma przy tobie
Każe wstawać codziennie
Choć zmęczona nie mogę
Co mnie zmusza do śmiechu
Chociaż smutek mam w sobie
Co mnie trzyma przy życiu
Co mnie trzyma przy tobie
Smycz – odpowiedź jest prosta
Smycz – pułapka radosna
Smycz – raz lepiej raz gorzej
Smycz – do nogi przy nodze
Szczekam to racja bytu
Służę bo tak jest ładnie
Milczę bo mi tak każesz
Leżę pod twym rozkazem
Czekam patrzę ci w oczy
Czekam koło się toczy
Czekam warczę zajadle
Wściekłość skacze do gardła
Maanam
…interesujące, czy coś wam to nie przypomina?

niedokończone myśli

„Don’t ever judge me”
zainspirowała mnie pewna… dzikość
nie chce mi się, ale się zmuszę
wracam do krainy łagodności. muszę. żyć. jakoś. bez sensu.
ale chała. i znowu powroty. nienawidzę się. no i nie umiem słuchać. i nie rozumiem. taaak…
bałam się, że mnie źle ocenisz, wiedziałam o tym, że ze mną nie będzie łatwo, jak zawsze z resztą. tak, to też powiedziałam, że miałam pięciu przed tobą i wszyscy mnie rzucili. rekord, co?
nie wiem, co będzie, ale…
dlaczego zwracam uwagę tylko na tych, którzy mnie drażnią, tak, drażnią, i denerwują albo, rzekłabym, intrygują. przez tę drażliwość, którą we mnie wzbudzają. szerzej patrząc możnaby to …


  • RSS