bluecarmen blog

Twój nowy blog

Archiwum miesiąca Wrzesień 2005

7

dobre
hihihihihi
Harry Potter and the end of the prophecy
Harry Potter and Every Question You’ve Ever Had Answered
Harry Potter and the Fulfilled Prophecy
…co ci ludzie nie wymysla!

siedem

nie bedzie juz meczow quidditcha,
pojawi sie Umbridge,
Ron i Hermiona beda razem; sa dla siebie stworzeni i jest to konkluzja po przeczytaniu ‚Ksiecia Polkrwi’
nie wiadomo: co jest najglebszym pragnieniem Dumbledore’a i jak wyglada jego patronus,
teoria, ze Dumbledore wiedzial o Unbreakable Vow Snape’a z Narcyza na temat Draco i przykazal mu nie lamac jej jest duzo za duzo wydumana-zly kierunek myslenia,
moze dowiemy sie jak brzmialo zaklecie, ktorego uzyl Dumbledore przeciwko Voldemortowi w Ministerstwie Magii w ‚Zakonie feniksa’-malo istotne,
po przeczytaniu ‚Ksiecia…’ mozemy wydedukowac pewne fakty dotyczace RAB i raczej nie jest to Regulus Black,
sprawa Horcruxes jest otwarta i mozemy cos wydedukowac po przeczytaniu …

Fix you

When you try your best but you don’t succeed,
When you get what you want, but not what you need,
When you feel so tired, but you can’t sleep,
Stuck in reverse,
and the tears come streaming down your face,
When you lose something you can’t replace,
When you love someone but it goes to waste,
Could it be worse?
Lights will guide you home,
and ignite your bones,
and I will try and fix you
High above or down below,
When you’re too in love to let it go,
If you’ll never try, you’ll never know,
Just what you want
Lights will guide you home,
and ignite your bones
and I will try …

slabosc

jestem uzalezniona.
na 100 procentow.
a tak przy okazji jakies procenty by sie przydaly…
ale ten nastruj to tylko efekt napiecia przedmiesiaczkowego, wiec nie ma sie czym martwic.
lepiej zeby mi dali te robote bo umre z nudow. albo glupoty.
nic nie musze. nic kurwa nie musze. i na pewno potrafie nadal klac po polsku. guwno.
zalosne…
Wilki, ‚Harry Potter and the Half-Blood Prince’ (jakby sie kto dziwil, trzeci raz), Daniel za uchem, sentymenty i pieluchy, ogrod i lekcje, zanik glosu ale nie mysle juz w ten sam sposob. nuda. przewartosciowanie. glupie slowa.
a wezcie sie do roboty ludzie! kurde mol zasmarkany.
kamien. na kamieniu kamien. ooooch, dosc juz. …

powinniscie tego posluchac… po prostu

Colorblind
I am colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am ready
I am ready
I am
Taffy stuck, tongue tied
Stuttered shook and uptight
Pull me out from inside
I am ready
I am ready
I am ready
I am…fine
I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded, and unfolded, and unfolding
I am
colorblind
Coffee black and egg white
Pull me out from inside
I am ready
I am ready
I am ready
I am…fine
I am…. fine
I am fine
Counting Crows

FCE

Egzamin FCE składa się z 5 części tzw. Papers:
Reading – Czytanie
czas trwania: 1 godz. 15 min
punktacja: 40 punktów
Część ta składa się z 4 zadań. Zadania mogą być następujące: wybór jednej odpowiedzi z kilku możliwości (multiple choice), dopasowywanie właściwej odpowiedzi (multiple matching) oraz wypełnianie luk w tekście brakującymi zdaniami lub paragrafami (gap filling). Każdy z czterech występujących w tej części tekstów zawiera ok. 350 – 700 słów. Wykorzystywane są tu teksty o charakterze opisowym i narracyjnym, materiały informacyjne, opinie i komentarze, poradniki, urywki literackie, eseje i artykuły prasowe.
Writing – Pisanie
czas trwania: 1 godz. 30 min
punktacja: 40 punktów
Pisanie dzieli się na 2 …

CAE

(CAE) Certificate in Advanced English to jeden z najpopularniejszych angielskich certyfikatów językowych na poziomie zaawansowanym, z naciskiem na umiejętności praktyczne, wydawanych przez University of Cambridge Local Examinations Syndicate na podstawie testu złożonego z pięciu części:
Reading – czytanie ze zrozumieniem Writing – pisanie English in Use – test gramatyczny Listening – słuchanie – składa się z 4 „słuchowisk”, z czego jedno jest odegrane tylko raz, pozostałe dwa razy. Polegają one na wypełnieniu pustych miejsc lub przyporządkowaniu postaci i ich opinii wypowiedziom usłyszanym z taśmy. Speaking – mówienie – trwa ono ok. 14-15 minut, odbywa się w parach.
Przy czym …

CPE

(CPE) Certificate of Proficiency in English
Egzamin CPE składa się z 5 części (Papers):
Reading – Czytanie / czas trwania: 1 godz. 30 min / punktacja: 40 punktów
Część ta składa się z 4 zadań. Zadania mogą być typu „multiple choice”, „lexical cloze” i „gapped text”.
Writing – Pisanie / czas trwania: 2 godz. / punktacja: 40 punktów
W części pisemnej wymaga się od kandydata napisanie dwóch wypracowań. Każde z zadań powinno zawierać około 300-350 słów. Pierwsze wyprasowanie jest zadaniem obowiązkowym (artykuł, esej, list, lub wniosek) Drugie zadanie zdający może napisać na jeden z czterech proponowanych tematów. Jeden z nich jest …

Alien Ant Farm

Smooth criminal
As he came in through the window
With a sound of a crescendo
He came into her apartment
Left the bloodstains on the carpet
She was sitting at the table
He could see she was unable
So she ran into the bedroom
She was struck down
It was her doom
Annie, are you OK, you OK, you OK, Annie
Annie, are you OK, you OK, you OK, Annie
Annie, are you OK, you OK, you OK, Annie
Annie, are you OK, you OK, you OK, Annie
Annie, are you OK
Will you tell us that you’re OK
There’s a sign at the window
That he struck you
A crescendo, Annie
He came into your apartment
Left the bloodstains …

kurde

jasna cholera je…
jasny ciasny kurde bele!
…poezja, no po prostu poezja>:D


  • RSS